that somebody

dagens singeltips:

lyssna inte på Doesn’t Mean Anything med Alicia Keys
lyssna på Standing strong med Sarah Dawn Finer

ingen mår bättre att depplåtar. speciellt inte när nån
sjunger om att hon har allt men att det inte betyder
något utan honom. klart det gör! men sarah menar
att ensam är stark. go girl!
---


det är lite annorlunda här hemma,
när det bara är jag, frida och pappi.
det funkar bra än så länge. tills vi skulle
tvätta. pappa tog fram instruktionsboken
och vi stod och kliade oss i huvudet
(okej, jag överdriver).

jag börjar fundera på om jag har nån sjukdom
som gör mig mer trött än andra. helt seriöst.
eller så jobbar jag för mycket och sover för lite.
och har annat roligt för mig när jag inte jobbar eller
sover. så kan det ju vara också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0