en kärleksförklaring

jag vet inte om jag gillar att tiden går så snabbt.
känns som att allt hinner hända innan jag har hunnit
känna och framför allt tänka efter. jag tänker inte
så mycket längre
. jag bara gör det som min magkänsla
säger åt mig att göra. men när den dagen kommer,
då jag börjar tänka efter igen, och när jag tar tillbaka mina
principer, så kommer jag nog inse att jag kanske agerar
fel, när jag bara känner. men då får det bli så.

idag vinkade vi av moa på flygplatsen. det var sorgligt.
hatar är ett starkt ord, men jag hatar verkligen farväl.
det finns inget lyckligt eller bra alls med det. så kändes
det i alla fall på miniflygplatsen säve när moa försvann in
mot sin framtid i london. hon kommer få det bra! det är inte
det som är grejjen. saken är den att det är vi här hemma som
kommer sakna henne som sjutton! det är det som gör ont.




PS. saknar angelica också som är och jobbar på sin bränna
i ett varmare land.





my new dress


jag tar i från tårna men frida (som jag ska spendera
tisdagen i soffan med) ser bara naturligt snygg ut.




fina tjejer firar moa som fyllde 20!


moa som jag kommer sakna som en tok, och angelica
som jag tycker kan komma hem nu.




I LOVE YOU.

Kommentarer
Postat av: Moa

And I love you too! :)

2009-09-08 @ 00:14:08
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0