all we can do is keep breathing

jag blir lite smått deppig av att vara hemma och vila mig faktiskt.
förstår nog inte riktigt att jag är SJUKSKRIVEN och inte arbetslös typ.
får sån frukansvärd ångest av att göra ingenting.
har haft sjukt svårt att sova de här två nätterna sedan jag kom hem.
är jättetrött verkligen men kroppen vill bara inte somna! försökt alla knep!
lyssnat på lugn musik, till & med provat alfreds knep med ena benet ut från
kroppen, en hand på hjärtat och en på magen. inte ens det fungerade,
katastrof konkurs!

vet bara att jag tänker så mycket när jag ska sova. tusen miljoner tankar
snurrar fram och tillbaka och igen. försöker koppla bort det men det verkar
som att mycket jag försökt att inte tänka på det senaste plötsligt vill till ytan
och just precis när jag ska sova. great!






(trevlig bild, nice ass. men titta, det är typ så jag ser ut
inuti mig nu! fast jag har kvar min vänstra). så nu vet ni det!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0