att klicka med någon.

HEJ!

helg, härliga helg är äntligen här! det här kommer bli en toppen
helg för imorgon ska jag, jonna & angie till sara i linköping. inte
ofta vi träffas hela 'gänget', så det ska bli guldvärt detta. <3

på måndag eftermiddag blir jag inlagd på sjukhuset och på
tisdag tar de bort min högra njure. vet inte än hur länge jag blir
kvar där, några dagar förmodligen. sen kommer jag att klättra på
väggarna under min sjukskrivning, finns inget tråkigare än att
gå hemma & inte orka göra något. men jag överlever nog det också.

igår hälsade jag på någon som jag inte vet
om jag ska skriva om i bloggen. sånt där med
killar brukar ju skita sig såsmåning om ändå,
och då är det inte lika roligt att skriva om det.
men man kanske ska passa på medan man faktiskt
har något roligt att berätta om?

/ S



(skulle faktiskt kunna tänka mig att åka tillbaka...)



Kommentarer
Postat av: moa

vem är snyggingen i vattnet? :)

2010-04-17 @ 17:33:05
Postat av: Sofia

nån random tjej! heter typ moa ;)

2010-04-18 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0