the badest thing around town

igår samlade jag mina bästa och allra finaste vänner i aplared
för att fira att jag fyller 20 på tisdag. det var riktigt trevligt! på
grund av eller tack vare, beroende på hur man ser det, min antibiotika
drack jag alkoholfritt hela kvällen & beställde en cola på xoy men
hade ändå jädrans roligt! tummen upp för det.

tack alla ni som kom & tusen tack för alla fina presenter!


jag & min tuffa vän gjorde en rolig lek inatt.
den ena säger antingen 'varför' eller 'därför'.
den andra ska säga tvärtemot vad den ena sa.
typ så här:
A: varför
S: därför
A:därför
S:varför
A:därför
S:varför
tills man säger fel. jag var kung på detta måste jag säga!
prova, rätt roligt tidsfödriv.


(igår blev jag blond igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0