until you love me

jag mår bättre!
fast jag vill nog må bättre än vad jag gör..
har känt de senaste dagarna att jag kanske överansträngt
mig lite, men jag vill så gärna komma ut och hitta på
saker istället för att sitta hemma.

jag & frida hämtade nycklarna till vår lägenhet idag!
så vi ska försöka flytta in så fort vi kan. när vi har köpt
allt, skruvat isär och skruvat ihop allt. kommer bli kanon detta!

satt & funderade på vilket kort jag skulle lägga upp här.
hade ett på mig från sjukan när jag hade världens hetaste
trosor på mig (eller inte..) kändes lite för vågat för bloggen.
hade ett på alla mina plåster som satt över ärren där de gick
in under kikhålsoperationen. kändes lite stötande för bloggen.

så det får bli på ett plåser. känns lite lagom.

hoppas ni alla har en fin, galen varborg som ni inte minns något
av imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0