hon kunde varit någon annan, någon bättre



jag tänkte skriva något bra här.

som att kvällen igår var toppen,
och att dagen idag har varit bra.
och att det redan är måndag imorgon
men det gör mig inte så mycket för
det blir en bra vecka.

men sen tänkte jag att det är väl inte
så intressant.

så tänkte jag om jag skulle skriva om
något privat, men kom på att det är kanske
inte så smart. även om det skulle vara smaskig
läsning.

så egentligen borde jag kanske inte skriva
något alls, utan gå och lägga mig. och säga
grattis till moa som flyttar hemifrån i februari!



och så vill jag tillägga att jag längtar iväg så sjukt mycket till
ett varmare ställe. gärna tillbaka till gili där alla problem var
så långt borta och en tur runt ön var vardag. ååh.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0