julen är här



Jag börjar känna julstämning, men det är ju fortfarande inte som när
man var liten givetvis. vi har ju lagt julklapparna åt sidan i år för att
det helt enkelt känns onödigt att byta pengar och stressa över vad
man ska köpa. det blir maja och wilmas jul, då jag kan garantera att
alla har köpt dubbelt till de små busungarna istället. jag ska (okej, har
väl redan gjort det också..)
köpa mina egna julklappar i år! jesus
vad jag ska bränna pengar på mellandagsrean! :)

jag lyckades med konsten att bli sjuk i måndags också, så frinab har inte
fått se mig på två dagarn nu. att svälja är en kamp varje gång och
jag kan väl inte säga att jag känner mig superåterhämtad. men imorgon
är det ju julfirande och det kan jag ju bara inte missa. dessutom är det
uppesittarkväll hos pappa och anette, så det är bara att berätta för kroppen;
ATT NU ÄR DU FRISK.

Årsresumén är klar nu,
och kommer väl upp mot
årets slut.

KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0