och när året tar slut

hej bloggen,

imorgon är sista dagen på 2010.
egentligen är det ju ingen stor grej.
kunde ju lika gärna varit att man räknade året
från april till april. fast ändå ska det bli ganska så
skönt med nytt år - nya möjligheter och nya utmaningar.
det blir en sjuuukt lång årsresumé, ingen av er kommer
förmodligen orka läsa hela. den kommer i alla fall upp
under morgondagen. tills dess får ni lite bilder;


sofia i sin nya favorit-party-outfit


josse a.k.a bosse tipsade om rea på mina favoriter pearls for girls
och jag passade på


idag köpte jag och frida en hund till världens bästa tjejer
(den viftar faktiskt på svansen och vrider på huvudet när man klappar den..)


för ett par helger sedan slog jag rekordet all time, ibland så...



/ Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0