The only thing we share is the same sky

det är ju så jäkla klyshigt att jag och c blev tillsammans
på julafton föra året. finns det någon annan anledning till
sånt dumt än att man känner sig ensam som singel på julen?

ni vet väl att cola light är som godast i glasflaska?

och jag tänkte idag eller imorgon börja sammanfatta året.
jag lovar, ni ska få en årsresumé i vanlig ordning nån gång
i slutet av december.

igår var det julfest och jag insåg återigen att jag har världens
bästa jobbarkompisar. skulle inte kunna få bättre, så är det.
jag hoppas jag blir kvar på frinab länge.

tänkte att jag kunde skrivit en jämförelse om varför sakerna från
förrförra helgens festligheter är bättre än pojkvänner men innan
jag skulle kunna skriva något sådant måste min pappa sluta läsa
min blogg...

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0