backseat lover

jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag egentligen
tycker om bloggar. jag tycker att antingen skriver man väldigt
opersonligt och brett exempelvis om mode eller något annat
intresse man har. ELLER så skriver man VÄLDIGT personligt
och utelämnar inte många detaljer. en blogg mittemellan är
mest tråkig och irriterande.

tror kanske min hamnar mitt emellan. inte för att jag skriver
om nått intresse så som mode eller om mina innersta känslor
direkt kanske. men det gör inget om min blogg är tråkig,
skriver mest för min egen skull. aldrig försökt fiska läsare alls.
mest bara blivit förfärad när man fått veta vilka som faktiskt
läser här.

sen, en tanke till. tror jag skrivit om det innan här men tåls att
nämnas igen. vi tjejer alltså. usch. jobbar verkligen emot varandra
ibland. vi borde samarbeta & utbyta den information vi har!

och det är såå lätt att vara misstänksam mot tjejer. det är synd.
under andra omständigheter kanske vi varit de bästa av vänner.
eller egentligen är det kanske killen man inte riktigt litar på.
kan bero på att man själv varit andledningen till att han brutit löften
mot någon förr.

så egentligen är ju jag lika uschig som andra tjejer.
borde aldrig gjort så eller i alla fall i efterhand ha
informerat tjejen i fråga.

men det funkar ju inte så.


/

no sé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0