caligula väntar nog ändå

helgen har varit bra!
i fredags blev det jönköping som sagt.
det var supertrevligt hemma hos martha
och hästpojken på bongo bar var okej.
lite sådär halvjobbigt med folk som knör och att
hamna sist när man stod längst fram från början.
MEN det var en minnesvärd kväll som vi säkert
kommer skratta åt länge.


när vi kom hem till borås på eftermiddagen igår
var det inte dags för vila utan jag, frida och sofia
korkade upp igen och slog på stort med utgång på
xoy. extra gott med kebabtallrik på campino
när den är gratis,
TACK rickard som var sjukt snäll. :)

idag har jag städat & grejjat här hemma.
nu ska jag när som helst åka & hämta upp
claes och åka och handla.
det blir myskväll för två så här på alla
hjärtans dag.


(ps. nästa år, när claes fyller 25, ska jag skicka in
två grattishälsningar till BT så han blir dubbelt så arg)


/ S


Kommentarer
Postat av: Frida

ja, tack rickard! :)



(jag längtar till 13 feb 2011...)

2010-02-14 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0