ett tufft beslut

alla som känner mig vet nog ganska väl vilken
min största last är. jag kan sluta äta godis utan
att blinka för att bli nyttigare, börja träna eller
vad som helst men INTE sluta dricka min älskade
cola light.

har jag alltid tänkt.

men, till & med jag själv kan inse att mitt colalight
konsumerande börjar gå överstyr.
SÅ, jag har
beslutat mig för att endast dricka läsk överhuvudtaget
på helgerna. funkar inte att sluta helt, utan bättre
att göra det stegvis. tror mina tänder och min kropp
kommer tacka mig för detta beslutet en vacker dag.


detta innebär att det dröjer flera flera tuffa dagar innan
jag får dricka läsk nu, så efter jobbet idag åkte jag förbi
pilens och köpte 1,5 liter. som druckits upp under kvällen.

man får ju passa på.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Moa

WOW... kör hårt tjejen

2010-02-22 @ 20:37:48
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Jonna

DUKTIGT! :)

2010-02-22 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0