långa dagar som aldrig verkar ta slut

idag jobbade jag min sista dag inne på fabriken.
imorgon förflyttar jag & min arbetskraft oss in
till kontoret för andra arbetsuppgifter. ska bli
riktigt roligt.

idag krånglade min kära bil OSY för första gången.
kylarvätskan var inte på den nivå den bör vara på
och jag & moa hade en traumatisk upplevelse när
den röda lampan började lysa. tack vare en snäll
alexander, en SUPERsnäll parkeringsvakt och en
hjälpsam moa fixade det sig riktigt bra.
jag fick skjuts
till statoil medan moa passade bilen. perfekt ju.

sen gick det fort ner till stan och till viskan för att
fika med magnus. det är skönt att kunna vara vän
med någon som betytt så mycket för en förr. och
att kunna vara glad för hans skull på riktigt utan
att det gör ont i hjärtat.

efter träning, en god cesarsallad och en dusch
ska jag nu krypa ner.



det var skönt med ett dåligt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0