omogen tjej 19.

HEJ.

för första gången på länge så ÄLSKAR jag att jag har en blogg
och att jag vet precis vilka som läser här. och jag måste erkänna
att jag är sugen på att skriva mitt ärligaste inlägg någonsin, utan
att tänka på konsekvenserna.

jag & claes gjorde slut igår. det är väl ingen idé att mörka det
på något sätt. inte heller anledningen. han frågade om jag tycker
vi har det bra och det fanns ingen anledning för mig att ljuga.
vi har inte haft det bra. that's it. där var vi överens.

anledningen att jag aldrig kommer änga honom en kärleksfull tanke
igen i hela mitt liv är att han valt att skita i allt vad trohet är.
jag är arg på mig själv för att jag inte lyssnat på vad mitt hjärta
försökt säga mig. och det är ju inte helt främmande för mig hur han
beter sig då jag av egna erfarenheter vet vad han gjort förr.

och så alla vet; jag har ingen anledning att ljuga.

egentligen vet jag bättre än att hänga ut mitt liv såhär,
och kanske kommer jag radera det om några dagar när
jag tänker klart men just nu känner jag mig så fruktansvärt
förbannad så det finns inte.

och lite lättad.

det är skönt att vara ensam när man
inte blir lycklig av att vara två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"det är skönt att vara ensam när man

inte blir lycklig av att vara två"



Fina ord...

2010-02-23 @ 21:37:43
Postat av: Jonna

<3

2010-02-23 @ 23:42:02
Postat av: Moa

I like, I like.

2010-02-25 @ 17:31:06
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0