vampyrer, bilar & hosta.

jag håller på att leta bil, kommer behöva en egen väldigt snart
då frida kommer behöva sin. det går framåt (äntligen), ska
förmodligen åka och kika på en i ulricehamn på söndag. 
önska mig lycka till, orkar verkligen inte höra mer om kamrem,
besiktning, miltal blahablaha.  

jag blev nog förkyld efter vår fartfyllda utgång i tisdags.
men det var det värt, för jag hade riktigt roligt. men min
hals tycker inte det var lika underhållande.


jag hoppas att min älskling inte läser här nu, för jag tänker
erkänna att jag gått och blivit lite småkär
. inte i honom
då alltså. utan i edward. vampyren. precis som alla andra tjejer.
han gör sig mycket bättre i filmen är på korten i tidningar.
hela twilight-kärleks-storyn ger mig gåshud och tårar i ögonen (typ).

tror ni man kan förvandla claes till en vampyr? hade
varit rätt sexigt och passat honom tror jag!


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0