what's the point of doing anything

slog mig precis ner här med ett glas iskallt cola light.
plötsligt kändes allt lite bättre.

jobbet har dominerat min helg men det har gått bra.
känns lite konstigt bara att det är måndag imorgon och
man har en hel vecka till framför sig innan man får lite
ledigt.

igår var jag förbi frida ett par timmar på inflyttningspartaj.
vet att frida kikar in och läser här ibland, så; du har en
sjukt fin lya! funderar på att anlita dig som inredare
när jag flyttar hemifrån.
är det okej? :)

och jonna, liiite fräckt att klaga på min blogguppdatering när
ditt senaste inlägg postades 2010-01-02. skärpning!


/ S


(istappen utanför mitt fönster som bara växer och växer)


Kommentarer
Postat av: Frida

Det får du mer än gärna göra Sofia!! Tycker det är grymt kul med inredning... :)

2010-01-25 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0