livin' the dream

björn gustafssons "singel och helnöjd" är så sjukt rolig.
"här sitter jag på kylen, här kan man inte sitta när man har tjej!"
haha, ni måste kika på youtube.

helgen som gått har varit sjukt bra. i torsdags hängde jag på
viskan med frida och jönna sen kikade vi förbi ett ganska så
dött xoy. trevlig kväll ändå! i fredags åkte jag och systra mi
ner till familjen som semestrar i varberg. lördagens sol brände
min hud och kvällen bjöd på party hemma, hos walle, på vinci
och vimmel. great night! livi'n the dream och wooohoooo var
meningar som nyttjades väl!

det är ju trots allt nu i livet den bästa tiden är.

jag har blivit fast anställd på frinab, vilket gör mig lycklig
för jag trivs bra på kontoret där. känner att jag utvecklas,
lär mig mer, tar mer ansvar och jobbar med härliga människor.
kan gärna stanna där ett tag.


nu blir det mat, sjukt hungrig.

/ S


hittade en gammal bild på mig och sis'. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0