söndagsångest

jag har alltid trott att jag har söndagsångest för att jag
ska jobba dagen efter, eller för att jag liksom har en
lång vecka framför mig innan det blir helg igen. men jag har
haft ångest idag och jag har ju för sjutton semester nu!
gjorde inte ens något dumt igår som skulle kunnat framkalla
ångesten. försvinn! jag behöver inte må dåligt för att hela dagen
har gått utan att jag fått något vettigt gjort.

vi hade i för sig VM kväll här. det var ganska vettigt ändå.
men det var nog mest en anledning att ses för ingen brydde
sig så där jättemycket om matchen. vi var mer intresserade
av jordgubbarna och skvallret.

igår var en rolig utekväll som vanligt. och i fredags åkte jag
och angie till jönna i gbg och hade en sjukt bra kväll.
jag har så fina vänner, världens bästa!

i dag har jag varit lite bitter på livet faktiskt.
och jag blir arg på mig själv för jag har INGEN
varken rätt eller anledning till att känna så just nu.
men jag tar nya tag imorgon!

för på tisdag åker jag och frida till london!




/ S


Kommentarer
Postat av: moelimoa

Jonathan var helt klart mest intresserad av allt skvaller ;)

2010-07-13 @ 17:18:29
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0