to barbara ann

jag tänkte överraska min vän angelica, en sen kväll som denna.
fast hon läser det nog imorgon. har nämligen fått höra att hon blivit
en flitig bloggläsare i allmänhet nu & fick ett litet klagomål på min
dåliga uppdatering.

bejbii, jag vet inte om det är lika kul att läsa min blogg som kissies eller
kenzas, men ett helt inlägg tillägnat dig själv får du minsann
inte av storbloggerskorna!


det har regnat hela kvällen men angelica har lyst upp en annars grå
torsdagskväll till en toppenkväll. efter lite mat på viskan svängde vi
förbi hemmakväll & hyrde film. filmen var bra, soffan var skön,
godiset var gott och framförallt så var sällskapet lovely.

skulle kunna skriva massa internskämt här för att få angie att skratta
på jobbet men jag nöjer mig med :: :: :: :: :: :: :: :: ::

/ S



Kommentarer
Postat av: Angie

Det här slår alla andras inlägg med hästlängder. Tänk att få ett eget inlägg, inte dåligt! Du gjorde min dag nu :) Tack för en jättemysig kväll igår! Du är bäst <3



Inte för att härmas, men jag avslutar också med :: :: :: :: :: :: :: :: och lite mmums.

2010-07-30 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0