you can cry when you get older

HEJ!

idag är det onsdag och jag tycker återigen att veckorna rasar förbi.
snart är det helg igen, och det är väl skönt det. lite synd bara att man
stressar sönder på jobbet för att dagarna bara försvinner.. men det
är roligt på jobbet, jag trivs så sjukt bra nu.

om en liten stund ska jag och frida promenixa upp till mamma och
äta kvällsmat. man uppskattar att komma hem när man har flyttat
hemifrån. det blir en helt annan grej. och mammas och pappas mat
har aldrig smakat bättre än vad det gör nu för tiden :)

köpte Robyns skiva här om dagen, så den har gått varm i OSY på
väg till och från jobbet. vilka låtar! fembot, dancing on my own och
you can cry when you get older skrålar jag med till extra högt.
bra bra bra.

nu börjar magen kurra,
dags att bege sig.

puss!


summertime, and the livin' is easy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0