you had me at hello

idag började min dag med några kilometer på
gymmet och magträning. efter en frukost på uteplatsen
med pappa och frida innehållandes fil och jordgubbar
fick min bleka kropp lite sol. jag & frida åkte till
knalleland för att påbörja uppdrag "hjälpa-pappa-
att-komma-iordning-i-världens-finaste-lägenhet".
imorgon fortsätter vi med målning av möbler och
homestyling idéer.

jag har läst ut en bok idag också, som jag köpte igår;
Elsas mode av Sofi Fahrman. bra faktiskt, en sån där
lättsam tjejbok som man inte kan sluta läsa. firade
att det är semester och man kan göra vad man vill med
xider till läsningen.

vad kan jag säga,
jag vill ha imorgonkväll NU
så att vi kan ta på highheelsen
och dricka drinkar.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0