how I feel about you

jag vill verkligen verkligen inte erkänna det men jag
gillar tysklands lenas låt som vann eurovision. jag vill
inte tycka att den är bra, av princip, för nån annan borde
vunnit men nu ÄR den ju bra! sätter sig på hjärnan. fasen.
love oh love, I gotta tell you how I feel about you.

ikväll blir det greys igen. näst sista avsnittet,
ska ta och fixa mig ett glas iskallt cola light och
nått gott att tugga på. som sagt, den bästa stunden
på hela veckan.

FAST den här veckan har i för sig redan haft andra,
väldigt bra, stunder också
. så greys får slåss om första
platsen idag tror jag! :)


PUSS

ps. jag är INTE alls avis på pappi som är på väg ner
till Kroatien nu... inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0