I'm gonna get my mama a house

ikväll blir det grey's-anatomy-kväll på nyckelbergsgatan.
vi blir ett härligt gäng tjejer som ska ha lite knytkalas och
kika på sista avsnittet. vissa redan sett det, andra har aldrig
sett ett enda avsnitt och vissa har väntat hela säsongen på
la grande final. det ska hur som helst blir sjukt mysigt.


annars är det mycket jobb. jag tycker det känns som att det
bara är måndag, fredag och helg. det går så läskigt fort på veckorna
och jag är rädd som vanligt för att livet ska springa förbi mig.
att man vaknar en dag och är 80 år och undrar vart åren tar
vägen.

fast trots farten i mitt liv lyckas jag just nu fylla det med
bra bra bra saker.


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0