music was my first love

ett-trött-hej.

helgen har varit väldigt party. i fredags firade vi att melinda klarat
tre år på gymnasiet och tagit studenten! inte illa det :) på kvällen
blev det fest med jobbet och det var en av de bästa utekvällarna
på länge! det var ett sjukt bra band som spelade på viva & jag blev sjukt
kär i en av bandmedlemmarna! som valigt när jag blir störtkär försvinner
dom ur mitt liv lika fort som de kom.. mamma & linda var med på viva
och shakade ass, det var riktigt roligt. inte trodde jag man kunde festa
så med morsan!

igår hängde jag med angie på dagen & på kvällen festade vi till det
några stycken hemma hos oss och sen blev det en sväng till vimmel.
idag har moa varit här och umgåtts lite, annars har jag mest känt mig
som världens tröttaste tjej.

men också världens mest nöjda tjej.
sjukt bra helg.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0