bad boys bad boys

konversation som utspelade sig här hemma igår:

mamma: tjejer, är det en lördagkväll och killen vill följa med
hem/ta med er hem så säger man helt enkelt: vill du träffa mig
så kan du ringa imorgon när du är nykter!


frida och sofia: mamma, det funkar inte så idag. då tar han en
annan tjej som är mer villig!

vi kom sedan tillsammans på vad man faktiskt ska säga
till killen som vill spendera natten med en:

"okej, jag kan följa med dig hem, men be inte om mitt nummer,
försök inte leta upp mig på facebook, om du har tur stannar
jag till frukosten men förmodligen har jag gått innan du vaknat.
jag vill BARA ha dig för din kropp."

/ S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0