give me a call, I miss you

GRATTIS PAPPA & MORMOR som fyller år idag :)

äntligen helg! den här veckan har i för sig gått
sjukt fort. förstår inte var den tagit vägen.
imorgon blir det en sväng till ullared & på söndag
blir det slit på ellagården. en okej helg.

egentligen har jag nog inget vettigt att skriva.
tänkte skrivit något om att det är lustigt när folk
pratar så sjukt mycket skit om någon som den sedan
börjar umgås med igen. så tänker jag, om den personen
bara vetat! men jag skriver nog inget om det.

ögonen går i kors snart,
godnatt!


(en jag & en angie en sommarkväll i somras, på donkens toa där vi
lyssnade på låt som påminde om flydda tider i san diego)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste verkligen sakna honom eftersom du skriver om honom hela tiden.

2010-03-24 @ 17:55:06
Postat av: Sofia

saknar vem? syftar "Jenny" på någon som börjar på C, handlade detta inlägg inte om honom och jag har nog aldrig saknat någon mindre. ingen aning om vad han sysslar med nu, så kan inte uttala mig om hans liv det minsta.

2010-03-24 @ 22:16:37
URL: http://sofiaannaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0