I'm done, tippin' on my toes

det var nästan lite lustigt när jag igårkväll kom på att
det var länge sedan jag skrev i min bok. läste vad jag
skrivit senast, den 24 januari, om han/det vi inte nämner
vid namn här igen någonsin.

funderar mycket på varför jag stannar här

jag kan ibland bli arg på mig själv att jag stannade i ett
så dåligt förhållande, trodde inte jag var den som gjorde det.

gör mig inte lycklig just nu

jag har i alla fall insett att en sån människa aldrig förändras,
men det är synd att andra inte verkat inse samma sak.


I ALLA FALL, nu är det melodifestivalslördag och snart
kommer linda och busungarna hit för mys. imorgon blir det
jobb på ellagården & jag börjar få ont i halsen..


frinabkonst.


/S

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej kikar in på din blogg=) allt bra?

2010-03-14 @ 15:10:46
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0