tell the war is over

det har varit två stressiga dagar på jobbet nu,
då jag har varit ensam på kontoret. lite panik
emellanåt, men se, jag har överlevt i alla fall!



jag & frida letar lägenhet! det har jag nog inte
skrivit här innan. vi har bestämt oss för att lämna
mammi & pappi och flytta ihop i en trea nånstans
centralt. nu ska vi bara hitta en lya också... länns lite
som mission impossible men man vet aldrig!

för övrigt har jag aldrig trivts så här bra med att vara
ensam som jag gör nu. den senaste tiden har tvåsamhet
inneburit problem och ångest för mig, så ensamheten känns
välkommen! jag säger som hon den där nya hollywoodfrun;
jag vill gärna hitta min soulmate men fram tills dess ska jag ha
jäkla kul!

/ S 


(Ulle skulle ta ett meddelande åt Kimmo här om dagen, så var hon
vid hans skrivbord och letade efter post-it lappar:
"HAR HAN INGA POST-IT LAPPAR?!
HUR FAN KAN MAN LEVA UTAN POST-IT LAPPAR?!"

- I agree. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0