every minute of breakfast


idag körde frida bilen till göteborg och vi hämtade Nancy
& Warren som är här på besök från USA. jag bodde hos
dem när jag var i Santa Rosa och pluggade sex veckor
för två år sedan. det känns overkligt att de faktiskt är här!
ska försöka visa dem borås bästa sida så mycket jag orkar
de här dagarna de är här. :)

vet att jag har sagt innan att jag inte vill skriva så mycket
om mitt lovelife här på bloggen, av ett par anledningar.
men om jag inte skriver något alls utgår väl ni från att jag
inte har något lovelife och sitter hemma och torkar.

då räcker det väl kanske med att jag säger att så är det inte.
igår var en bra kväll.

/ S


GODNATTPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0