nyckeln till frihet

hej blöggen.

nu är det söndag igen, och helgen har varit till belåtenhet!
i fredags hade vi en mysig dag på jobbet med gott fika &
pizza och sedan åkte jag & frida till ikea en sväng igen.
i går kväll joinade moa mig här hemma och vi hade en
mycket trevlig kväll! idag har jag & frida haft tvättid,
jesus, måste jag bli vuxen så här snabbt?!

fast jag måste säga att jag trivs med vuxenlivet - än
så länge. det är skönt att kunna göra vad man vill, när
man vill. bestämma själv, ta eget ansvar.
man tröttnar väl på det också till slut kanske, men just
nu i livet passar det mig perfekt.

allt liksom flyter på nu,
känns skönt. avslappnande.
roligt. spännande.

PS. igår kikade jag & moa på Nyckeln till frihet. kan inte förstå
att jag missat den filmen, SÅ SJUKT BRA. just nu ligger jag
och frida i varsin ände av soffan och kollar på den igen.
5 toast av 5 toast!




/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0