ser du kärlekens alla färger

denna veckan har varit... stressig. massa att göra på
kontoret verkligen. det är svårt att gå hem utan att tänka
på högen av papper och alla tusen mail som väntar på en
morgonen efter. hellre för mycket än för lite att göra,
i för sig.

egentligen har veckan varit en enda lång transportsträcka
till lördag. då tänkte vi fira frida på nyckelbergsgatan innan
maskinen intar xoy. jag känner på mig att det kommer bli
en kväll utan dess like.




när det härgar krig inom mig just nu
finner jag ro hos en människa som får
mig att skratta väldigt mycket.
det känns skönt att ha en plats där man
kan släppa jobbiga tankar.

/ S

har jobbat verkligen hela dagen, så varför sluta nu?
kolla va snygga grejjer vi säljer! www.nudcollection.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0