you never rocked my world

det här med att flytta alltså. för det första kunde jag inte ens få
ihop en flyttkartong igår när jag skulle börja packa mina saker.
sen har jag insett (visste det i för sig redan..) att man sparar på
sig så mycket skit! hälften skulle nog egentligen kunna slängas..

sen hittar man rätt mycket fina saker och minnen också, från förr,
som man inte tänkt på på länge.

det var en snubbe på Oprah innan som pratade om att när man inser
att man inte har så mycket tid kvar att leva tänker man mycket på
dem man älskar, sina nära och kära, att träffa de så mycket som möjligt.
sen sa han att man inte ska glömma de man inte tycker om.
"det är aldrig för sent att flytta över dem till den andra sidan - till människorna
du älskar."

så funderade jag på människor jag INTE gillar, av en eller annan anledning,
och så tänkte jag;

"flytta över dom till andra sidan? njaaaaaaaaaaaaaa (som pär skulle sagt).
skulle inte tro det."

/ S



(VILL TILLBAKA TILL JOBBET NU & SOLA PÅ TAKET PÅ RASTERNA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0