du & jag borde starta upp ett band

hej,

jag sov väldigt länge och skönt i natt så jag är inte trött
för fem öre nu. och klockan är snart halv tolv, jag vet
någon som kommer vara trött imorgon i alla fall.
jag hade en väldigt bra kväll igår, och har haft en
mysig söndagskväll med mina fina bingo-vänner.
det börjar bli en tradition nu. som jag gillar.

imorgon är det vecka 44 och snart är det vecka 46,
då vi åker upp och hälsar på sara. det får sjukt gärna
gå fort nu!

får väl försöka somna nu,
så man kan vakna och ha
ännu en vecka framför sig.
har inte ätit nån mat alls idag, bara
massa onyttigt. så kan bli gott med
frukost imorgon också!
(dagar som dessa längtar man tillbaka
tills då man bodde hemma och maten
stod på bordet!)



/ S godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0