du vill att jag ska falla,

hej!

jag har städat upp i mitt liv idag. diskat disken, rensat in tvätten i garderoben,
plockat upp alla kläder från golvet och sängen, rensat min byrå (behöver man
verkligen 17 stycken bh och 105464030 strumpor?!).
efter jobbet städade vi hos
mormor, dagens goda gärning, så det känns som att det är ordning och reda
på det mesta nu.

helgen var sjukt bra. förutom söndagen när jag var så bakis att jag inte
kunde göra nått annat än att vara ute och gå. hela dagen (förutom på mammas
kalas..). lördagskvällen & natten blev verkligen superfestlig och även om jag bara
sov ett par timmar och nästan somnade på mammas kalas så var jag rätt nöjd.

igår var moa här och fikade och vi tog igen ett par veckor då vi setts alldeles för lite.
det finns nog knappt nått bättre än riktigt tjejskvaller! :)

ps. jag längtar tills den helgen kommer när det passar a och j att åka till s och
hälsa på. miss u!




/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0