if you stay, I leave

HELG! underbara helg.

just nu mår jag faktiskt alldels prima. det har varit en bra vecka
måste jag säga! ny frisyr (en hel del kortare och finare färg),
träffar med fina vänner och posistiv utveckling på jobbet. har nog
länkat innan men gå in och kolla på www.nudcollection.com , vi har
så fina saker! vi har en webshop www.nudstore.com, men kontakta
mig så kan vi diskutera bra priser! ;)

imorgon blir det shopping i gbg, och partaj hemma i börran på kvällen.
efter förra helgens sjukishäng i soffan är jag riktigt pepp på en kväll
på dansgolvet. åh, det kommer bli en bra helg detta.


tog en bit vit choklad innan, och skulle titta hur mycket fett det är
i sånt. "typiskt nog" var chokladen köpt en España och jag förstod
inte vad som var vad. det man inte vet har man inte ont av, eller hur?!

jag ska verkligen ta tag i det där med att lägga in lite kort
från kameran, och DÅ mina vänner ska jag bildbomba er.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0