nästa gång jag skaffar pojkvän ska han...

... vara drop dead gorgeous
... tjäna mycket pengar
... älska att ge massage
... aldrig själv kräva massage
... aldrig klaga på att jag vill ut och dansa på lördagar
... ha många snygga kompisar till mina snygga kompisar
... ha en sjukt snygg lägenhet som jag kan flytta in i
såsmåning om
... inte prata om vår framtid som något som KOMMER
hända utan något han hoppas
... åka bort med mig i en vecka till ett varmt land långt bort
... älska att skratta och kramas
... aldrig aldrig aldrig bli sur för att jag prioriterar min vänner
framför honom


sist men inte minst ... se ut som en blandning av dessa:
























Som ni alla förstår kommer jag vara singel. länge till.




Kommentarer
Postat av: Jönna

haha. man ska inte nöja sig med mindre än vad man förtjänar!



det finns nya grey's på nätet förresten. men det har du säkert koll på ;)

2010-09-30 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0