jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv



jag är trött.
jag har sovit dåligt denna vecka.
och varit lite nere. typ. haft lite feber.
ändå varit glad. ibland. lite som en
berg-och-dal-bana.


& helgen är ännu oplanerad.
förutom att träffa en väldigt fin
människa på söndag.

sova kanske borde vara min plan,
hitta inspiration igen.

by the way så kom jag på en sak idag.
det var rätt skoj när jag hade vit månad
för ett tag sedan. då hade man hela tiden ett 
mål man strävade efter och kämpade för.
så jag funderar på att, resten av året, ha tema-
månader. februari var vita månaden och nu
har jag bestämt att maj ska vara nyttiga månaden.

det är kul att utmana sig själv, och se vad man
faktiskt kan klara av. funderar på att dra det så
långt i maj som att inte dricka läsk på hela månaden.
någon här som tror att jag klarar det?!
sötta mig nu.

kram


(första bilden på google när man söker på "nyttig".. hmm. blir det
sånt här hela maj nu?!?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0