min stora dag


jag vet inte, ska det kännas något speciellt att fylla år?
om någon frågar hur gammal jag är så ska jag säga 21
istället för 20. känns ungefär som att det är det som är
skillnaden. det var lite roligare när man var liten, och
inte kunde somna kvällen innan för att man var så
uppspelt.

men man kan ju se sin "stora dag" som en chans att unna
sig något extra & samla sin älskade familjen för kalas.
 
dagen spenderades på folkan på temadag "hållbar utveckling -
en entreprenörsfråga?". tre utav föreläsarna var helt sjukt inspirerande
och underhållande. jag tar med mig många bra citat från dagen;

"man har viktigare saker för sig än att göra det man brinner för"

"it is not about doing different things, it is about doing thins differentely"

"om man skull leva som världen gör nu skulle det behövas 2 planeter,
skulle man leva som en amerikan skulle det behövas 4 st och som en
kines skulle det behövas en halv"

"livet är större än det vi håller på med"

"if you are not a part of the solution you are a part of the problem"

sedan bjöd jag in mina käraste till kalas med tacos och kladdkaka.
tack alla för presenterna och ett speciellt tack till pappa för att du
säkert läser detta inlägg...... :)

nu blir det big brother sen ska jag sova,
min första natt som 21-åring..



dagens vuxenoutfit...



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0