ups and downs


i söndags var vi på håkan och han var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K.
han gick nästan lika mycket in i hjärtat som lars, fast han får
nog kämpa ett tag till för att tävla om första platsen.
men grym konsert och grym artist.

igår kände jag som håkan sjöng, att visst är det skönt att vara
vid liv en dag till!
sen kom den tiden då jag skulle gå och lägga
mig och jag kunde verkligen inte sova. låg och vred och vände
på mig och kunde inte förstå att det var morgon när klockan
ringde. när jag kom hem från jobbet idag och var tvungen att städa
tvättstugan INNAN jag skulle tvätta, och var tvugen att putsa
mitt fönster rent från ägg som nån idiot kastat där ville jag
bara börja gråta.
funderade helt plötsligt på om det verkligen
är det här livet jag vill leva. vill inte jag mer? sen kom mina fina
vänner maria, madde, emelie och linnea hit och allt kändes lite lättare.

nu sitter jag i min säng igen och ber till gud att jag ska få somna
snabbt idag. annars är jag rädd att jag inte orkar ta mig ur sängen
när klockan ringer.

förhoppningsvis vaknar jag pigg som en lärka (mindre troligt) har en
riktigt bra dag på jobbet (hmmmm) och träffar sen moa och har
en rolig eftermiddag/kväll (det mest troliga av allt!)

kram godnatt!


puss på håkan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0