vad ska det bli av dig?


Ibland känns det som att hela världen undrar
vad det ska bli av mig. när ska du plugga sofia då?
vad gör du nu för tiden? ja, du jobbar du ja......
inga planer på att plugga? resa?

som det känns nu så vill jag inte plugga. jag kanske får
en uppenbarelse om ett tag där gud berättar vad det
är  meningen att jag ska göra med mitt liv
, eller så
fortsätter jag med mitt utvecklade jobb på världens
bästa frinab så länge som jag trivs.

jag tänkte sökt en utbildning på högskolan i borås och ha som
back up i höst, om något skulle hända med jobbet. men vet ni
vad jag kom på? åt helvete med back-up-planer! som jag
känner nu och förmodligen kommer känna till hösten så vill jag jobba.
skiter det sig mot all förmodan där så reser jag iväg. ser världen.
söker nytt jobb. tar en kurs i meditation och hittar mig själv.
VAD SOM HELST, som jag känner för då. jag vill inte hoppa på
en utbildning för att jag inte har något bättre för mig.

SÅ, vad ska det bli av mig?

precis vad jag vill.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0