ingen vill ha en mcdonaldstjej


rubriken är låttiteln på höstens blivande hit!
den uppfanns på en efterfest i natt av ett gäng
påhittiga killar & tre fnittriga tjejer.
hade jag vetat hur man gjorde hade jag laddat
upp en ljudfil här från min iphone så ni hade fått
höra.. otekniska-sofia ber om ursäkt.

mina fina tjejer sara och jonna kom hem till mig
igår & det blev party. kändes skönt att ha dem här,
snart sprider vi oss i världen igen. eller jonna sprider
sig till portugal i alla fall. nästa gång vi äter tacos ihop
blir det i lissabon!

ikväll är det hurrcanes årsfest och jag står i baren och
serverar. känns som att det kommer bli en riktigt bra kväll,
och imorgon kommer jag vara en nöjd tjej som haft en
festlig, mysig och galen helg.

kram!

funderar på att klippa håret kort igen som på den här bilden.
tåls att fundera på!


/ S

Kommentarer
Postat av: vinnaren på plingspelet

GILLA!

2011-08-21 @ 20:24:14
Postat av: hon som fick äcklig baugette på viskan idag

KLIPP DIG. vore snyggt! Och färga gärna håret lite brunt nu till hösten. GILLA!

2011-08-21 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0