when you love someone but it goes to waste


det är oväder idag. det åskar och regnar utanför mitt fönster,
men jag ligger nerbäddad uppe på loftet.
& funderar givetvis. vad har egentligen hänt med romantik nu för tiden?
hur ofta skickar folk blommor till varandra? överraskar varandra?
jag går runt och väntar på att en dag när jag kommer hem från jobbet,
ska mr Right sitta i min trappuppgång, famnen full av rosor och berätta
hur han insett att I am the one! hur troligt är det på en skala?
nu träffas man på krogen. spenderar en natt med varandra. man kanske
får ett sms dagen efter. romantik är ett sms dagen efter.

är det inte tråkigt?
eller är det spännande? roligt?
tröttsamt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0