tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart


idag var en helt fantastisk dag på jobbet för jag och min kollega bosse
(också kallad josse) gick hem halv ett. eller inte hem, för först bar det
av till stan för lunch och sedan till knalleland för besök på nagelsalong.
helt underbart med lite ledigt (om det så bara är en eftermiddag) 
efter en period med väldigt mycket jobb.

helgen ser fin ut; jag har en dejt med en crosstrainer på gymmet imorgon,
sen på kvällen vankas det födelsedagsfest. tack vare mitt nyårslöfte som
pågår nu kommer jag må hur bra som helst på söndag och kunna hitta
på i princip vad jag vill. inte tokigt alls!


Godnatt mina fina,


/ S


soluppgång på playa del inglés

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0