för en man med större lägenhet

hej,

jag var i london och kunde nog inte haft det mycket bättre.
allt var verkligen toppen! nu längtar jag sönder till den 4 feb
när jag & mamma packar väskan. snälla, skynda!

samtidigt vill jag att dagarna ska gå seeegt så jag hinner med
allt som ska göras. timmarna på kontoret har en förmåga att
försvinna framför näsan på mig & det är INTE bra när man
ska lära sig nytt, lära upp någon OCH göra det man vanligtvis gör.

så, gud, kombinera gärna mina önskningar om att det ska gå snabbt
till 4:e och att timmarna på jobbet kan fördubblas...




jag önskar jag var bättre på att lägga in kort.
då hade det funnits en bild från london här.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0