jagkommerintehöraavmigigen,ochjagkommerintetaskulden.


jag är väldigt insnöad på svenska artister just nu,
sverige gör BRA musik! mycket veronica maggio,
håkan hellström, lars winnerbäck, daniel adams-ray,
oskar linnros.. mmmh.

annars är jag rätt trött på saker och ting just nu,
går och stör mig på att jag inte är helt säker på
vad jag vill göra med livet, vad jag vill göra när jag
är stor... det värsta är att man är stor snart. snart
är jag där i livet när jag ska vara det jag ska bli.
förstår ni?
om jag nu är där jag ska vara, då stör jag mig på
att jag vill tjäna mer pengar. jag stör mig på att
jag är singel, men hade jag haft pojkvän hade jag
med största säkerhet stört mig på det med.
det är som att jag aldrig riktigt kan nöja mig, och det
är tröttsamt.

såg sista avsnittet av grey's idag. jag tror mycket på det
dom sa, att anledningen att man känner att man klarar sig
bättre själv är att man är rädd för att så fort man förlitar
sig på något kan det så lätt försvinna.


godnatt,
/s

Kommentarer
Postat av: Frida

Väldigt fint skrivet! /sis

2011-06-03 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0