you can hate but never break me


jag är så glad att jag kommit igång med träningen igen -
det är så befriande att stå en timma på crosstraniern eller
sitta på motionscykeln.
promenader är nästan ännu mer befriande; det är precis
som att jobbiga tankar inte tål luft
. för de försvinner.
kroppen slappnar av. när jag går in i mina stressiga
perioder som jag gör rätt ofta behöver jag hitta mina
små luckor som är stressfria och problemfria.

idag åkte världens bästa pappa till gran canaria för att vara
borta i tre veckor. jag veeeet att han läser här, fast han inte
berättar det, så jag skickar iväg en hälsning till pappsen,
hoppas du har det bra & I love you,

/ s


efter ett par år tillsammans med mina enda två levande växer
fick de dö igår. det var efter att jag jämfört med mammas liknande
växter och insett att 1. oj, ska bladen vara gröna, inte gula.
2. oj, ska det vara fler än 4 blad? 3. oj, jag kan nog inte sköta blommor.
som jag införskaffade dessa två PLASTblommor,
och jag tror att vi kommer trivas utmärkt tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Gran Canaria - Patalavaca - Valle Marina

Well, well, well



Har det naturligvis bra, får man en sådan här möjlighet till sol så tar man den, no questions there.



Hugs

2011-11-12 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0