det är höst & jag längtar efter något annat än det här

den här helgen bestämde jag mig för att bara göra sådant
jag tycker om och som får mig att må bra. igår var det myskväll
hos josse med fina tejer, imorse var jag på gymmet, lunch
och häng på stan med sara och angelica, en timmes promenix
i höstkylan (gud man känner att man lever då!) och nu är det
ljus tända i lägenheten. planen för kvällen är en film och en ny bok.
det var längesedan jag var hemma en lördagkväll, men det är skönt.
väldigt avslappnande.

senaste tiden i bilder;


kattvakt åt världens bäst Selma


ny klänning & ny hårfärg!


jag,moa & jimmy sjöng och spelade på Oliwers dop


förbereder för hösten i lyan..


en svettig sofia på gymmet


sötaste Oliwer hälsade på med mamma Louise på jobbet och jag fick en kramstund!


blir fler kalla höstpromenader med melissa horn tror jag..





KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0